مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی از اعزام تیم سلامت این شبکه به مناطق عشایری و صعب العبور پهنوک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی؛ مهندس علی آبشنگ با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته سلامت و در راستای اجرای برنامه پزشک خانواده روستایی، تیم سلامت مرکز خدمات جامع سلامت رودتلخ با همراهی کارشناس مسئول واحد هماهنگی و گسترش شبکه به مناطق عشایری «چهتون و چهچل» اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: در این ماموریت تعداد ۵۰ نفر از جمله بیماران فشارخونی، دیابتی، زنان باردار، کودکان و سایر گروه های سنی مراقبت، آموزش بهداشت، واکسیناسیون و مکمل یاری شدند.

  مهندس آبشنگ در پایان ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌ها و زحمات تیم سلامت اعزامی، افزود در اجرای این ماموریت تمامی جمعیت عشایری این حوزه مراقبت شدند.

تصاویر پیوست